Thuiswerken met Innovacom

Thuiswerken, remote werken of flexwerken. Anno 2021 heeft deze manier van werken, mede door de komst van het coronavirus, een enorme groei doorgemaakt. Met z’n allen hebben we dit omarmt en zoals het er nu naar uitziet wordt deze manier van werken in de toekomst alleen nog maar meer als standaard gezien.

Deel dit bericht:
Thuiswerken met innovacom

Thuiswerken met Innovacom

Thuiswerken, remote werken of flexwerken. Anno 2021 heeft deze manier van werken, mede door de komst van het coronavirus, een enorme groei doorgemaakt. Met z’n allen hebben we dit omarmt en zoals het er nu naar uitziet wordt deze manier van werken in de toekomst alleen nog maar meer als standaard gezien.
Hoe zorg jij er als werkgever voor dat je jouw medewerkers biedt wat zij nodig hebben om efficiënt thuis te werken?
Bij Innovacom hebben we daar een oplossing voor, als partner van 3CX zijn wij gecertificeerd om het volledige 3CX portfolio aan te bieden en te installeren.
Waarom kiezen voor onze oplossing?

1. Eenvoudig in gebruik

3CX maakt gebruik van een zeer overzichtelijke gebruikersinterface, zodat je als eindgebruiker in een overzicht al je wachtrijen en statussen van je collega’s kunt monitoren. Start vanuit huis met 1 klik videogesprekken met collega’s of klanten

2. Innovatieve oplossingen

Misschien ligt het erg voor de hand, maar thuiswerken kan alleen met behulp van de juiste technologie. Zorg ervoor dat je bereikbaar bent zoals men gewend is. Met de telefooncentrales van Innovacom kun je gewoon bellen en gebeld worden vanaf je eigen extensie, ongeacht het device, ongeacht je locatie. Voer videogesprekken en webinars via de browser met 3CX WebMeeting, zonder extra hard- en software.

3. Integreert naadloos met al je softwaresystemen

De integratie met al je softwaresystemen is van ongekende kwaliteit. Zo kunnen we probleemloos koppelen aan meerdere bestaande CRM programma, zoals Salesforce, ZOHO, Teamleader etc. Met de CRM-koppeling is de medewerker in staat alle gegevens uit het CRM-programma direct te gebruiken: aan de hand van nummerherkenning zet de telefooncentrale relevante klantgegevens op het scherm.
Relevante artikelen

Al onze kennis online te vinden

Bellen met Microsoft Teams

Bellen met Microsoft Teams

Veel organisaties zijn inmiddels vertrouwd met Microsoft Teams. Toen thuiswerken verplicht werd door de coronapandemie schoot het gebruik van Teams snel omhoog.

>