Zakelijke telefonie

Er gaat niets boven persoonlijk contact. Dus dat wil je goed geregeld hebben. Altijd perfect bereikbaar voor je klanten.
Maak zakelijk bellen makkelijk

Altijd en overal bereikbaar

Of je nu op kantoor, in een vergadering, thuis of onderweg bent, je wilt overal goed bereikbaar zijn. Dit allemaal met een telefooncentrale die simpel is in gebruik en toch alle functionaliteiten bevat die je nodig hebt.
Wij bieden je de oplossing waarmee dit allemaal kan. Vaste telefonie met uitgebreide belmogelijkheden, groepsgesprekken, routeringen en videoconferentie.
Flexibel, zorgeloos en volledig door ons geregeld.
Zakelijke telefonie via VoIP
Maak zakelijk bellen makkelijk

Waarom zakelijke telefonie via Innovacom?

Specifiek voor jouw bedrijf

Wij maken maatwerk, afgestemd op jullie wensen en behoeften

Uitgebreid aanbod

Wie bieden een volledig aanbod van diensten, zoals vaste telefonie, mobiele telefonie en internetverbindingen

Voor elke situatie

Telefonie voor op kantoor, thuiswerkers, onderweg, callcenter, zorg en industrie.

Gewoon goed geregeld

Wij regelen dat je telefooncentrale up-to-date is met de laatste software en virusscanner

Persoonlijke ondersteuning

Bij ons ben je geen nummer, wij houden van persoonlijk contact.

Kennis van zaken

Wij zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van telecommunicatie

Wat is er allemaal mogelijk?

Vaste telefonie

Ben overal bereikbaar op je zakelijk nummer, op kantoor onderweg of thuis

Doorsturen naar mobiel

Je mobiele telefoon geintegreerd in jouw telefooncentrale zonder gebruik van extra apps of software.

Bellen vanaf je computer

Bel makkelijk vanuit je browser, zie de status van je collega's en wachtrijen.

Handig keuzemenu

Geef je bellers de keuze om direct naar de juiste afdeling of medewerker te worden doorverbonden

Perfecte geluidskwaliteit

Voer gesprekken in superieure HD kwaliteit

Integratie met CRM

Integreer je telefooncentrale in je bestaande CRM systeem

Wachtmuziek

Speel je eigen muziek of bedrijfsboodschap af in de wachtrij.

Gespreksopname

Neem gesprekken op voor juridische of kwaliteitsdoeleinden

Welkomstbericht

Neem een persoonlijke welkomstboodschap of bedrijfsuiting op en speel deze automatisch af

Slimme routering / wachtrijen

Realtime wachtrij informatie om je telefoonverkeer direct bij te sturen.

Voicemail en fax naar email

Laat klanten een bericht inspreken in je persoonlijke voicemail en laat deze net als de faxen binnenkomen in je e-mailbox

Makkelijk doorverbinden

Verbind je telefoongesprekken met één druk op de knop door naar collega's

Groepsgesprekken

Zet eenvoudig groepsgesprekken op met medewerkers of klanten

Service en internationale nummers

Ook te koppelen aan service of internationale telefoonnummers

Statistieken

Bekijk bijvoorbeeld rapporten over wachttijden, SLA's en aantal gevoerde gesprekken

Heb je een vraag? Wij hebben een antwoord.
Wij helpen je graag met een telecommunicatie oplossing op maat, specifiek voor jouw bedrijf en situatie. Neem contact op om alle mogelijkheden samen door te nemen.

Klanten die wij al hebben mogen helpen: