Optimaal bereikbaar voor je praktijk
Bereikbaarheid in de zorgsector kan van cruciaal belang zijn. Persoonlijk contact en snel schakelen is belangrijk voor de patiënten en voor je team. Met ons systeem hoef je geen telefoontje meer te missen en hoeven jouw patiënten nooit te wachten.
Altijd goed bereikbaar
Hoe werkt het?
Spoedtelefoon heeft voorrang
Spoedoproepen binnen 30 seconden beantwoorden. Wij richten het zo voor je in dat je deze norm altijd haalt.
Bereikbaar bij storing
Storingen zijn vervelend en wanneer een storing onverhoopt voorkomt zorgen wij dat er altijd een back-up scenario is. Zo kunnen wij je oproepen naar mobiele telefoons doorschakelen of naar een ander vast nummer zoals een andere praktijk.
Live inzicht in de wachtenden
Op je computer live het aantal wachtenden kunnen inzien met het telefoonnummer van de beller en de optie waarvoor in het menu gekozen is.
Uitgebreide statistieken
Aan het eind van de maand of eind van de week leveren wij je automatisch een uitgebreide rapportage op waarop alle informatie staat die je voor je accreditatie nodig hebt.
Nooit meer lange wachtrijen
Op piekmomenten kunnen we de patiënten een optie geven om terug gebeld te worden op een moment dat het voor beiden uitkomt. Dankzij het terugbelsysteem verminder je stress op de werkvloer en bij je patiënten.
Bereikbaarheid in de zorgsector
AVG Proof
Alle gesprekken zijn veilig, je voldoet aan de privacy wetgeving en AVG richtlijnen.
Kennis van zaken
Wij weten wat er speelt in jouw branche en verzorgen slimme telefonie oplossingen.
Voor elk soort situatie
Bruikbaar voor gezondheidscentra, huisartsenpraktijken, zorg instellingen, apotheken en huisartsenposten.
Volgens de LHV richtlijnen
Ons systeem voldoet aan alle LHV-richtlijnen voor een goede bereikbaarheid van de huisartsenpraktijk voor patiënten en zorgverleners.
Persoonlijke ondersteuning
Bij ons ben je geen nummer, wij houden van persoonlijk contact.
Gewoon goed geregeld
Alle service, onderhoud, support en wijzigingen zijn inbegrepen in de dienst.
Wat is er allemaal mogelijk?
Spoedoproepen gaan voor
Spoedoproepen binnen 30 seconden beantwoorden. Wij richten het zo voor je in dat je deze norm altijd haalt.
Ook bij storing bereikbaar
Wij zorgen dat er altijd een back-up scenario is. Zo kunnen wij je oproepen naar mobiele telefoons doorschakelen of naar een ander vast nummer zoals een andere praktijk.
Dag- en nachtstanden schakelen
De telefooncentrale schakelt automatisch om tussen dag- en nachtstanden maar ook bij pauzes, feestdagen of werkoverleggen.
Handig keuzemenu
Je kan het keuzemenu eenvoudig aanpassen en ziet bij een oproep welke optie in het gekozen is.
Wachtrij informatie
Krijg inzicht in je bereikbaarheid door live je wachtrijen in te zien.
Thuiswerkoplossingen
Thuiswerken was nog nooit zo gemakkelijk, geen speciale software of verbindingen nodig. Bezoek je eigen beveiligde webpagina waar je oproepen kunt ontvangen en maken en chatten met je collega’s
Mobiel Bellen
Mobiel bellen, je mobiele toestel gekoppeld aan je vaste centrale zodat je via verkorte nummers kunt bellen, je mobiele status zichtbaar is voor collega’s en dit alles zonder app op elke mobiele telefoon en zonder extra kosten.
Videoconsulten
Eenvoudig beeldbellen met patienten of collega’s.
Meer overzicht met rapportages
Krijg een optimaal inzicht in jouw wachtrijen zodat je processen kan verbeteren. Je weet op welke momenten je assistentes het druk hebben en wanneer er tijd over is. En alle cijfers direct verzameld en inzichtelijk voor je accreditatie.
Efficiënter samenwerken
Videovergaderingen opzetten voor werkgroepen met een muisklik.
Een vast aanspreekpunt
Eén aanspreekpunt voor alles, van je centrale tot je belkosten tot je apparatuur. Wij regelen alles en zorgen dat je vaste contactpersoon altijd voor je bereikaar is.
Geen installatie nodig
Overal te gebruiken zonder speciale software.
Zorgpraktijken- en centra die wij al hebben mogen helpen:
Al onze kennis online te vinden
Thuiswerken met Innovacom
Thuiswerken, remote werken of flexwerken. Anno 2021 heeft deze manier van werken, mede door de komst van het coronavirus, een enorme groei doorgemaakt. Met z’n allen hebben we dit omarmt en zoals het er nu naar uitziet wordt deze manier van werken in de toekomst alleen nog maar meer als standaard gezien.
Panasonic stopt met telefooncentrale, wat nu?
Eind 2022 wordt ondersteuning voor de Panasonic telefooncentrales stopgezet. Gebruikers moeten dus een alternatieve communicatieoplossing zoeken.
Nieuwe wireless headsets van Yealink voor professionals!
Collega’s die even langslopen of op de achtergrond wat met elkaar bespreken: het levert vaak wat op, maar kan ook het werk van andere collega’s verstoren. Een headset is hier de ideale oplossing.