Optimaal bereikbaar voor je praktijk

Bereikbaarheid in de zorgsector kan van cruciaal belang zijn. Persoonlijk contact en snel schakelen is belangrijk voor de patiënten en voor je team. Met ons systeem hoef je geen telefoontje meer te missen en hoeven jouw patiënten nooit te wachten.
24 uur per dag bereikbaar

Altijd goed bereikbaar

Je praktijk dient goed bereikbaar te zijn voor je patiënten en tevens wil je ook zo efficiënt mogelijk samenwerken, zowel binnen de praktijk als met collega’s en zorgverleners in de wijk of regio.
Door COVID-19 zijn nieuwe communicatiemiddelen zoals videoconsulten, interne- en externe chat en thuiswerkplekken in sneltreinvaart geaccepteerd door zowel patiënten als praktijkmedewerkers. Deze middelen wil je in kunnen zetten op een gebruiksvriendelijke en veilige manier. Dat begrijpen wij bij Innovacom. Al ruim 10 jaar leveren wij telefonische en digitale communicatieoplossingen aan huisartsenpraktijken.
Wij kennen je wensen en werkprocessen als geen ander, zijn bekend met de regelgeving en bereikbaarheidsnormen en vertalen deze naar een oplossing op maat.
Bereikbaarheid voor de zorg met een video consult

Hoe werkt het?

innovameers

Spoedtelefoon heeft voorrang

Spoedoproepen binnen 30 seconden beantwoorden. Wij richten het zo voor je in dat je deze norm altijd haalt.

Bereikbaar bij storing

Storingen zijn vervelend en wanneer een storing onverhoopt voorkomt zorgen wij dat er altijd een back-up scenario is. Zo kunnen wij je oproepen naar mobiele telefoons doorschakelen of naar een ander vast nummer zoals een andere praktijk.

Live inzicht in de wachtenden

Op je computer live het aantal wachtenden kunnen inzien met het telefoonnummer van de beller en de optie waarvoor in het menu gekozen is.

Uitgebreide statistieken

Aan het eind van de maand of eind van de week leveren wij je automatisch een uitgebreide rapportage op waarop alle informatie staat die je voor je accreditatie nodig hebt.

Nooit meer lange wachtrijen

Op piekmomenten kunnen we de patiënten een optie geven om terug gebeld te worden op een moment dat het voor beiden uitkomt. Dankzij het terugbelsysteem verminder je stress op de werkvloer en bij je patiënten.

VOLLEDIG ONTZORGD EN VERZORGD

Bereikbaarheid in de zorgsector

AVG Proof

Alle gesprekken zijn veilig, je voldoet aan de privacy wetgeving en AVG richtlijnen.

Kennis van zaken

Wij weten wat er speelt in jouw branche en verzorgen slimme telefonie oplossingen.

Voor elk soort situatie

Bruikbaar voor gezondheidscentra, huisartsenpraktijken, zorg instellingen, apotheken en huisartsenposten.

Volgens de LHV richtlijnen

Ons systeem voldoet aan alle LHV-richtlijnen voor een goede bereikbaarheid van de huisartsenpraktijk voor patiënten en zorgverleners.

Persoonlijke ondersteuning

Bij ons ben je geen nummer, wij houden van persoonlijk contact.

Gewoon goed geregeld

Alle service, onderhoud, support en wijzigingen zijn inbegrepen in de dienst.

Wat is er allemaal mogelijk?

Spoedoproepen gaan voor

Spoedoproepen binnen 30 seconden beantwoorden. Wij richten het zo voor je in dat je deze norm altijd haalt.

Ook bij storing bereikbaar

Wij zorgen dat er altijd een back-up scenario is. Zo kunnen wij je oproepen naar mobiele telefoons doorschakelen of naar een ander vast nummer zoals een andere praktijk.

Dag- en nachtstanden schakelen

De telefooncentrale schakelt automatisch om tussen dag- en nachtstanden maar ook bij pauzes, feestdagen of werkoverleggen.

Handig keuzemenu

Je kan het keuzemenu eenvoudig aanpassen en ziet bij een oproep welke optie in het gekozen is.

Wachtrij informatie

Krijg inzicht in je bereikbaarheid door live je wachtrijen in te zien.

Thuiswerkoplossingen

Thuiswerken was nog nooit zo gemakkelijk, geen speciale software of verbindingen nodig. Bezoek je eigen beveiligde webpagina waar je oproepen kunt ontvangen en maken en chatten met je collega’s

Mobiel Bellen

Mobiel bellen, je mobiele toestel gekoppeld aan je vaste centrale zodat je via verkorte nummers kunt bellen, je mobiele status zichtbaar is voor collega’s en dit alles zonder app op elke mobiele telefoon en zonder extra kosten.

Videoconsulten

Eenvoudig beeldbellen met patienten of collega’s.

Meer overzicht met rapportages

Krijg een optimaal inzicht in jouw wachtrijen zodat je processen kan verbeteren. Je weet op welke momenten je assistentes het druk hebben en wanneer er tijd over is. En alle cijfers direct verzameld en inzichtelijk voor je accreditatie.

Efficiënter samenwerken

Videovergaderingen opzetten voor werkgroepen met een muisklik.

Een vast aanspreekpunt

Eén aanspreekpunt voor alles, van je centrale tot je belkosten tot je apparatuur. Wij regelen alles en zorgen dat je vaste contactpersoon altijd voor je bereikaar is.

Geen installatie nodig

Overal te gebruiken zonder speciale software.

Heb je een vraag? Wij hebben een antwoord.
Wij helpen je graag met een telecommunicatie oplossing op maat, specifiek voor jouw bedrijf en situatie. Neem contact op om alle mogelijkheden samen door te nemen.

Zorgpraktijken- en centra die wij al hebben mogen helpen:

Al onze kennis online te vinden

Op onze kennisblog vind je alle ins en outs over de verschillende communicatieoplossingen. Van de moderne werkplek inrichten tot case studies uit de praktijk en andere handige kennisartikelen die jou als bedrijf kunnen helpen.
Thuiswerken met innovacom

Thuiswerken met Innovacom

Thuiswerken, remote werken of flexwerken. Anno 2021 heeft deze manier van werken, mede door de komst van het coronavirus, een enorme groei doorgemaakt. Met z’n allen hebben we dit omarmt en zoals het er nu naar uitziet wordt deze manier van werken in de toekomst alleen nog maar meer als standaard gezien.

>